Eerste ‘slimme energiemeters’ geplaatst
Netbeheerder Stedin is woensdag in Nieuwegein begonnen met het installeren van slimme meters. Als eerste gemeente in Nederland krijgen alle circa 25.000 inwoners en bedrijven van Nieuwegein de meters. Doel is om klanten inzicht te geven in het energiegebruik. Er was veel media aandacht tijdens de eerste plaatsing in de binnenstad van Nieuwegein. Op de nieuwe zogenaamde 'slimme meter' kunnen...
Lees meer