Gebruikers Buurtplein Batau blijven teleurgesteld na brief burgemeester
De onrust rond Buurtplein Batau is nog niet voorbij. Nadat burgemeester Marijke van Beukering-Huijbregts namens de gemeente heeft gereageerd op de zorgen van gebruikers en vrijwilligers, hebben betrokkenen opnieuw van zich laten horen. Zij voelen zich door het antwoord van de gemeente niet serieus genomen. Eerder trokken gebruikers en vrijwilligers van Buurtplein Batau aan de bel over de situatie op...
Lees meer