Kinderen Margrietschool bezoeken de Voedselbank
Enkele kinderen van de Margrietschool aan de Aardbeigaarde in Batau Zuid brachten onlangs een bezoek aan de voedselbank. Ze kregen daar een rondleiding, na het uitreiken van een cheque. Voor de zomervakantie werd, samen met de Jumbo ‘De Gaarde’, een statiegeldactie gehouden. Dit leverde een mooi bedrag van € 200,– op. Dhr. Staal van de voedselbank vertelde wat de vrijwilligers...
Lees meer