Spitstrams verkocht aan Polen
Bestuur Regio Utrecht (BRU) heeft besloten alle spitstrams te verkopen. Naar verwachting worden de spitstrams eind deze maand verkocht aan het trambedrijf van Krakau. De rode spitstrams, indertijd aangeschaft als tijdelijke oplossing voor de verwachte groei van het aantal tramreizigers, zijn in de regio Utrecht niet meer nodig. De verkoop levert BRU een bedrag van € 155.000,- op, plus een...
Lees meer