Batenhofje bij De Baten officieel geopend als ontmoetingsplek voor de buurt
Het Batenhofje aan de oostzijde van De Baten aan de Oortjesburg is dinsdag officieel geopend. Zo’n 60 buurtbewoners waren aanwezig. Wethouder John van Engelen verrichtte de opening van het nieuwe hofje, vlak bij winkelcentrum Muntplein. De plek is bedoeld als rustige ontmoetingsplek voor buurtbewoners, passanten en bezoekers van het winkelcentrum. Wethouder John van Engelen vertelde in zijn speech: “Het Batenhofje...
Lees meer