Verlengingskosten inschrijving als woningzoekende

In vrijwel de gehele regio Utrecht wordt voor de jaarlijkse verlenging van de aanvraag voor woonruimte administratiekosten in rekening gebracht. Voor woningzoekenden die staan ingeschreven in de Gemeente Nieuwegein zal dat vanaf 1 januari 2005 ook het geval zijn. Deze kosten worden gelijk gesteld met de overige inschrijfpunten in de regio Utrecht en zullen € 9,- per jaar bedragen. Op het formulier dat men jaarlijks ontvangt voor het verlengen van de inschrijving kunt u een doorlopende machtiging afgeven. Afdeling Wonen van de Gemeente Nieuwegein zal dan ieder jaar de administratiekosten automatisch van uw rekening afschrijven. Voordat de kosten van de rekening worden afgeschreven ontvangt u het verlengformulier waarop u kunt aangeven of u de inschrijving wilt verlengen of beëindigen. Bij beëindiging van uw inschrijving vervalt uiteraard uw doorlopende machtiging.

Heeft u nog vragen dan geven de medewerkers van afdeling Wonen u graag uitleg. Het loket Wonen is dagelijks geopend van 8.30 tot 13.00 uur en op woensdag van 8.30 tot 20.00 uur. Telefonisch is men tijdens deze openingsuren bereikbaar op het telefoonnummer 030-607 18 85.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk