Nieuwegeiner genomineerd voor Marketing prijs

Menno Braakman is een geboren en getogen Nieuwegeiner, 28 jaar, nu werkzaam bij Orangina Schweppes International als Online Communicatie Manager. Daarnaast heeft hij zijn eigen social media consultancy, JustBuzzit, opgezet. Door zijn vernieuwende visie op marketing en een aantal successen bij Schweppes is hij genomineerd voor Marketing Talent Of The Year.

Zijn visie op marketing richt zich op MarketGiving: hierbij richt een merk/bedrijf zich op een strategie waarbinnen waarde toevoegen aan het leven van de klant centraal staat. Hier gaat het om meer dan enkel het product of de dienstverlening. Bedrijven moeten tegenwoordig meer hun best doen voor hun klanten, want traditionele marketingmiddelen zijn steeds minder effectief. Bedrijven gaan steeds meer terug naar de basis: mond-tot-mond reklame stimuleren door hun klant enthousiast te maken over wat ze krijgen. Dat is MarketGiving!

Jij kunt Menno naar de finale van de Marketing Talent 2011 competitie door hem 2 stemmen te geven met Twitter en Facebook, namelijk middels een "Facebook Like" en een Tweet. Dit kun je hier doen.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk