Jaarverslag PvdA Nieuwegein 2003

‘Je kunt kiezen voor het verleden, voor angst en onzekerheid. Of je kiest voor de toekomst, voor uitdagingen en kansen. Ik wil geen Nederland waarin mensen van verschillende afkomst, kleur of godsdienst langs elkaar heen leven. Omdat ik geloof dat het voor iedereen goed is om elkaar te leren kennen en te leren vertrouwen.

Ik wil geen land waarin van alles overhoop gehaald wordt en op het eind nog even gekeken wordt hoe het uitpakt voor de allerzwaksten. Omdat ik geloof in een samenleving waarin de sterken het als hun plicht zien om de zwakken uit de wind te houden.’ Met deze woorden begon Wouter Bos zijn congres voor de Partij van de Arbeid in december 2003.

Met het jaarverslag legt de fractie van de Partij van de Arbeid in Nieuwegein verantwoording af over haar werkzaamheden in 2003. Zij doet dit aan de leden van de afdeling, maar vooral aan de inwoners van Nieuwegein. Klik hier om het jaarverslag te lezen.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk