Bewoner Geinsche Hof geschrokken na brandje in magnetron

Vrijdagavond even na 18.30 uur is er een kleine brand ontstaan in een magnetron. Dat gebeurde in verzorgingstehuis De Geinsche Hof aan de Vuurscheschans in de wijk Fokkesteeg. Omdat de brand in een zorgcentrum was, werd al snel een extra brandweerwagen opgeroepen. De brandweer heeft de brand geblust en de ruimte geventileerd. Niemand raakte gewond.

De brand ontstond in één van de appartementen op de tweede verdieping. Door het snelle optreden van de brandweer en het personeel van de Geinsche Hof is erger voorkomen. De bewoners van het verzorgingshuis hoefden niet geëvacueerd te worden.

Rond 19.15 uur kon de bewoner weer zijn appartement in. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is onduidelijk.

Wees betrokken. Reageer en geef een reactie op bovenstaand artikel!

Onze adverteerders maken pen.nl mogelijk Kringloop+Plaza+200x60 Paul+Jansen+200x60 Moenmakelaars+200x60+alle+pagina%27s Merwestein De+strip+van+Kim+Houtzager+200x60 Koster+Schoenmode Galecop+Golf+120x90 Adverteren