Nieuwegeinse omgevingsvergunning in voorbereiding
Op 1 januari 2009 treedt de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo) in werking. Vanaf die datum hoeven burgers nog maa één verguning aan te vargen voor bouwactiviteiten: de omgevingsvergunning. Op dit moment zijn er nog verschillende vergunningen nodig als je een huis, fabriek of schuur wilt bouwen of verbouwen.De gemeente Nieuwegein wil dit goed voorbereiden zodat ze op tijd klaar...
Lees meer