Gratis zonnebrand in het Stadshuis: Nieuwegein krijgt eigen zonnebrandpaal
Wie deze zomer het Stadshuis binnenloopt, kan zich daar gratis insmeren tegen de zon. In het Stadshuis komt een zonnebrandpaal te staan waar bezoekers tijdens de zonnemaanden gebruik van kunnen maken. Op dinsdag 7 juli wordt de paal officieel voor het eerst gebruikt. Diezelfde middag tekenen de deelnemende organisaties ook het Zonvenant van het Nationaal Huidfonds. De zonnebrandpaal is een...
Lees meer